fredag 9. mars 2012

NY JOBB - NYE UTFORDRINGER !!!

Hei igjen alle sammen .. Ja, her får'n si det går unna...huff! Har rett og slett ikke funnet tid til bloggen, men lover å gjøre noe med dette fremover!
Har vært fullt engasjert den siste tiden i forbindelse med klargjøring av NY JOBB !! Wee heee :)
Etter å ha krevd inn penger i 16 (!) år..så fant jeg ut at NÅ er tiden inne for å gjøre noe heeeelt annet. Nå er jeg superklar for nye utfordringer, og et noe mer lystbetont fokus :)
Jeg har lenge lekt med tanken på å starte butikk, men har ikke helt funnet "gutsen" til å gjøre det..  Det å ha en fast jobb, fast inntekt, den tryggheten med at ting er forutsigbart har vært litt vanskelig å gi slipp på ..  Selv om man ofte sier at man vil ha litt "galskap" og spontanitet inn i hverdagen, så er det ikke så enkelt å gi helt slipp på det "faste og trygge" likevel.
Da er det godt man har en samboer som trykker på! En som har klokketro på deg og som forteller deg at "så klart at du klarer dette, du klarer det du vil, du!" Når han i tillegg viser meg tillit ved å hoppe inn i prosjektet sammen med meg med både hode, hjerte og økonomi - ja, da kan jeg jo ikke annet enn å satse :)
I forbindelse med den store utbyggingen av Brotorvet Senter dukket drømmejobben opp! Kitch'n skal åpne ny butikk på Brotorvet, og vi har vært så heldige å få være med!! JIPPIII !!! Vi skal starte Kitch'nbutikk!!!
Kitch'n er rett og slett den tøffeste butikkjeden jeg vet om! Jeg eeeeeelsker å vandre rundt i disse butikkene og bare drømme meg bort i alle duppedingser, glass, kjøkkenmaskiner og alt annet man "bare må ha" på et kjøkken! Kitch'n er bare det kuleste av det kule! :) Sender et stoooort slengkyss til verdens beste samboer for at han er med på dette :)))

Åpningsfesten går av stabelen 31 mai 2012 - da åpner Brotorvet hele 18 nye butikker - deriblant Kitch'n, men i tillegg kommer: Spaceworld, Vivikes, Imitch, Skin Tonic, Guidance, BR leker, Eternity klinikken, Lise Anns  m.fl. Da håper jeg dere alle tar turen innom Brotorvet for en hyggelig fest og en hyggelig handel :) Velkommen!

Min nye arbeidsplass - under oppføring:

Bildet ovenfor er lånt fra: Brotorvets hjemmeside - klikk deg inn og ta en kikk på dette flotte senteret!







Jeg kjører forbi senteret til jobb hver dag, og ser stadig utvikling - jeg holder på å klikke i vinkel av bare spenning!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar