lørdag 4. februar 2012


Så skal man finne tapeter , og kjæra nån!! - det er jo tusenvis å velge mellom...  Når jeg tror jeg har funnet en som jeg har lyst på, så dukker det opp en ny...
Skulle jeg fått brukt alle jeg falt for, så måtte jeg hatt et hotell tror jeg... sukk. Tilslutt ender man opp med å bli kjempekresen..og ombestemmer seg annenhver dag fordi magefølelsen plutselig ikke er helt "der"..

Uansett må man få tak i tapetprøver... og her fant jeg et par supre nettsider til 
nettopp dette :  Maleributiken.se og  Tapetgalleriet.no  Begge leverer kjapt, de er rimelige - og de har mange av de mest kjente leverandørene, som Designers Guild, Sanderson, Cole & Son, Sandberg m.m.
Lengdene fra Maleributiken kommer ca 1 meter, og det er jo helt suverent - da får man et godt inntrykk av mønster og farge :)

Slå deg løs - og bestill !!

Her er noen smaksprøver:

Casadeco, Midnight

Designers Guild, Rocaille

Designers Guild, Amalienborg - fargerik, men flotte farger, en tapet som funker fint på en fondvegg.

Designers Guild, Dushak

Sanderson, Eglantine - nydelig tapet med metalliske detaljer.

Her er en kul tapet jeg fant på Home & Cottage.


Sanderson, Amari

Et lite tips til gjenbruk av alle tapetprøvene er å lage en flott collage. Har du en ramme eller et annet bilde du er litt lei av, så sett deg ned og klipp og lim, og lag ditt helt eget flotte kunstverk :))
Lykke til !! 


1 kommentar:

  1. Nydelig vakker blogg! Jeg og elsker tapet! Jeg kan aldri få nok av det =)

    SvarSlett